FAQ

Αποστολή & Παράδοση
Εγγύηση, Επιστροφές και Επιστροφές χρημάτων
Διαχείριση του λογαριασμού σας
Παραγγελία
Πληρωμή, Τιμολόγηση & ΦΠΑ
Δωροεπιταγές και λίστες επιθυμιών
Ασφάλεια, Απόρρητο και Προσβασιμότητα
Υποστήριξη προϊόντων και άλλες Υπηρεσίες

 

Αποστολή & Παράδοση

Πόσο καιρό παίρνει μέχρι να λάβω τα αντικείμενά μου;

Εμείς συνήθως λαμβάνουν εντολές από τους προμηθευτές κάθε Πέμπτη. Σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις, οι παραγγελίες μπορεί να καθυστερήσουν και να τα παραλάβετε την Παρασκευή.

Αν τα εμπορεύματα που λαμβάνουμε δεν χρειάζονται καμία συναρμολόγηση, είμαστε σε θέση να τα παραδώσουμε σε εσάς την ίδια μέρα που τα λαμβάνουμε.

Αν τα εμπορεύματα που λαμβάνουμε απαιτούν συναρμολόγηση, παρακαλώ αφήστε ένα περιθώριο 2 επιπλέον εργάσιμων ημερών μέχρι την τελική παράδοση σε εσάς.

 

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής για παραγγελίες από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

  • ACS Courier

Για παραγγελίες μέχρι € 125, η χρέωση παράδοσης είναι € 3 για παράδοση στο προτιμώμενο κατάστημα της ACS Courier.

Για παραγγελίες άνω των € 125, δεν υπάρχει καμία χρέωση παράδοσης για παράδοση στο προτιμώμενο κατάστημα της  ACS Courier.

  • Γρήγορη Αποστολή

Γρήγορη αποστολή για επείγοντα αιτήματα προϊόντων που θα παραγγελθεί ειδικά για εσάς από τους προμηθευτές μας και θα σας παραδοθούν μέσα στις επόμενες 2-3 εργάσιμες ημέρες.

  • Διεθνείς Αποστολές (εκτός Κύπρου)

Οι διαδικτυακές παραγγελίες δεν προσφέρουν τη δυνατότητα για τη διεθνή αποστολή εκτός Κύπρου.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα, ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε τις καλύτερες τιμές αποστολής που βασίζονται στον προτιμώμενο προορισμό παράδοσης εκτός Κύπρου.

 

Εγγύηση, Επιστροφές και Επιστροφές χρημάτων

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Ναί. Μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν που έχει αγοραστεί από την Custom PC Systems εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Μπορείτε να επιστρέψετε πακεταρισμένες εκδόσεις  λογισμικού που αγοράστηκαν από την  Custom PC Systems μόνο αν το κουτί είναι σφραγισμένο. Δυστυχώς δεν δεχόμαστε επιστροφές για κατεβασμένες εκδόσεις του λογισμικού.

Τι εγγύηση προϊόντος έχω;

Με όλο το υλικό, η Custom PC Systems προσφέρει μία στάνταρ εγγύηση 24 μηνών. Μετά το τέλος της περιόδου των 24 μηνών, η εγγύηση είναι σε ισχύ από τον κατασκευαστή.

Εάν και όταν ένα προϊόν αναπτύσσει ένα θέμα, εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό και να συνεργαστούμε μαζί σας για να λάβετε μια επισκευή ή αντικατάσταση όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

 

Διαχείριση του λογαριασμού σας

Μπορώ να ακυρώσω μία αγορά;

Ναί. Αν ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν λάβετε τα αντικείμενά σας, θα λάβετε μια πλήρη επιστροφή.

Εάν ακυρώσετε την παραγγελία σας αφού λάβουμε τα αντικείμενά σας στην αποθήκη μας, είτε θα λάβετε επιστροφή του 80% της παραγγελίας σας, ή 100% επιστροφή σε κάρτα δώρου ή κουπόνι της Custom PC Systems.

Μπορώ να αλλάξω τις πληροφορίες μετά που θα έχω κάνει μια παραγγελία;

Ναι, είναι δυνατόν να αλλάξετε τις πληροφορίες παραγγελίας. Παρακαλούμε να μας καλέσετε και θα αλλάξουμε τις πληροφορίες για εσάς.

 

Παραγγελία

Ψάχνω για μία μάρκα που δεν αναφέρεται στην ιστοσελίδα σας.

Είναι πιθανό ότι μπορούμε να παραγγείλουμε το συγκεκριμένο αντικείμενο αποκλειστικά για εσάς. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη σελίδα Πληροφορία Προϊόντος, και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να καλύψουμε τις συγκεκριμένες ανάγκες σας.

Ψάχνω για μία μάρκα που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα σας, αλλά το συγκεκριμένο αντικείμενο που θέλω δεν είναι καταχωρημένο.

Είναι πιθανό ότι μπορούμε να παραγγείλετε το συγκεκριμένο θέμα αποκλειστικά για εσάς. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιόντας τη σελίδα Πληροφορία Προϊόντος, και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να καλύψουμε τις συγκεκριμένες ανάγκες σας.

Τι ακριβώς συμβαίνει μετά την παραγγελία;

Μετά την παραγγελία σας θα λάβετε άμεσα μια επιβεβαίωση της παραγγελίας μέσω e-mail.

Μετά που η παραγγελία θα έχει υποβληθεί σε επεξεργασία και η πληρωμή θα έχει επιβεβαιωθεί, τα αντικείμενά σας διατηρούνται στην αποθήκη των προμηθευτές μας και θα παραδοθούν σε μας κατά την επόμενη προγραμματισμένη ημερομηνία παράδοσης.

Μπορώ να λάβω ένα τιμολόγιο για την παραγγελία μου;

Ναι. Θα λάβετε ένα τιμολόγιο σε μορφή PDF μόλις τα στοιχεία θα μας έχουν παραδοθεί από τον προμηθευτή μας. Θα λάβετε μία έντυπη μορφή του τιμολογίου, μαζί με τα αντικείμενα κατά την παράδοση.

Γιατί δεν έχω λάβει μια επιβεβαίωση της παραγγελίας;

Μερικές υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εσφαλμένα επισημαίνουν τα μηνύματα από τους διακομιστές μας ως ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Εάν δεν λάβετε τίποτα, ελέγξτε το φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας πρώτα. Μπορείτε επίσης καταλάθος να μας έχετε δώσει μια λάθος διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σε αυτήν την περίπτωση παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να ελέγξετε αν λάβαμε την παραγγελία σας.

 

Πληρωμή, Τιμολόγηση & ΦΠΑ

Ποιες μεθόδους πληρωμής δέχεστε;

Δεχόμαστε πληρωμές με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα μέσω της JCC Gateway και της Paypal, καθώς και  με Τραπεζική Κατάθεση. Παρακαλώ επισκεφθείτε την ειδική ενότητά μας Τρόποι Πληρωμής για περισσότερες πληροφορίες.

Γιατί πρέπει να πληρώσω πριν τα αντικείμενα παραδοθούν σε μένα;

Για να είμαστε σε θέση να σας προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές τιμές, απαιτούμε την καταβολή εκ των προτέρων για τα εμπορεύματα. Επιπλέον, τα προϊόντα κρατώνται αποκλειστικά για εσάς, και κανείς άλλος δεν θα έχει το δικαίωμα να τα αγοράσει.

 

Δωροεπιταγές και λίστες επιθυμιών

Μπορώ να αγοράσω μια δωροεπιταγή;

Ναι μπορείτε. Κάντε κλικ εδώ για να αγοράσετε ένα κουπόνι δώρου.

 

Ασφάλεια, Απόρρητο και Προσβασιμότητα

Πόσο ασφαλή είναι τα ψώνια στο διαδικτυακό κατάστημα;

Χρησιμοποιούμε το "Extended Validation (EV) SSL Certificate" από την DigiCert® Inc. που παρέχει SSL ασφάλεια κρυπτογράφησης 256-bit, το οποίο έχει επίσης πιστοποιηθεί και εγκριθεί από τους εμπειρογνώμονες της JCC Gateway. Όλες οι συναλλαγές πληρωμών πραγματοποιούνται είτε από την ιστοσελίδα της JCC Gateway, ή από την ιστοσελίδα της PayPal. Οι πληροφορίες της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας σας δεν κρατώνται ή αποθηκεύονται σε κάποιο διακομιστή της Custom PC Systems.

Προστατεύονται τα δεδομένα μου;

Η Custom PC Systems ποτέ δεν θα πουλήσει ή θα διανείμει οποιαδήποτε προσωπικά δεδομένα του κάθε πελάτη ή προμηθευτή κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.

 

Υποστήριξη Προϊόντων και άλλες Υπηρεσίες

Έχω τεχνικές δυσκολίες και απορίες σχετικά με το προϊόν μου.

Εάν το προϊόν αγοράστηκε από την Custom PC Systems, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Εμείς θα επιλύσουμε τυχόν δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζετε, και θααπαντήσουμε σε οποιεσδήποτε άλλες ερωτήσεις μπορεί να έχετε.

Προσφέρετε υποστήριξη λογισμικού;

Παρέχουμε υποστήριξη λογισμικού μόνο για το λογισμικό το οποίο αγοράστηκε από την εταιρεία μας.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, για γνωστό λογισμικό, παρέχουμε στη σελίδα υποστήριξη λογισμικού που χρεώνεται ανά ώρα.

Τι άλλες υπηρεσίες παρέχετε;

Συντήρησης της επιφάνειας εργασίας και καθαρισμός (υπηρεσία).

Τακτοποίηση επιφάνειας εργασίας.

Συντήρηση για λάπτοπ και καθαρισμός (υπηρεσία).

Υπερχρονισμός επιφάνειας εργασίας.

Αναβαθμίσεις επιφάνειας εργασίας και λάπτοπ.

Επιχειρηματικές συμβουλές τεχνολογίας πληροφοριών.

Δικτύωση.

Επιχειρηματικές υπηρεσίες τεχνολογίας πληροφοριών.

Γενική προσωπική υποστήριξη τεχνολογίας πληροφοριών.

Γενική Επιχειρηματική υποστήριξη τεχνολογίας πληροφοριών.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για οποιοδήποτε άλλο σχετικό αίτημα που μπορεί να έχετε, και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας προσφέρουμε την καλύτερη λύση με βάση τις ανάγκες σας.